Remar-ketingas

Remarketingas

Arba Kur tai jau mačiau?

Kas tai yra?

Remarketingas (dar kitaip vadinamas retargetingu arba tiesiog pakartotine rinkodara) – tai slapukų (angl. cookies) veikimu grįsta technologija, kuri naudoja paprastą Javascript kodą, tam, kad anonimiškai ,,sektų“ jūsų auditoriją internete. Sakoma, kad tik 2 procentai lankytojų srauto sukuria konversiją, tad pakartotinė rinkodara yra įrankis, sukurtas pasiekti likusiems 98 procentams srauto, kuris neatliko naudingo veiksmo pirmojo apsilankymo tinklalapyje metu.

Kaip tai veikia?

Tinklalapyje įkeliamas nedidelis kodas, dar vadinamas pikseliu. Šis kodas yra nematomas vartotojams ir niekaip nepaveikia tinklapio veikimo. Kas kartą, kai naujas lankytojas apsilanko tinklapyje, kodas sukuria anoniminį slapuką naršyklėje. Vėliau, kai šie slapuką “turintys” vartotojai naršo internete, slapukas informuoja pakartotinės rinkodaros šaltinį, kada turėtų būti parodytos pakartotinės reklamos. Taip užtikrinama, kad reklamos rodomos tik tiems žmonėms, kurie anksčiau lankėsi jūsų tinklapyje.

Kodėl verta?

Kas kartą, kai potencialus klientas mato pakartotinę reklamą, tai primena apie norą įsigyti prekę ir gali paskatinti sugrįžti atgal. Viena pagrindinių priežasčių, kurios paskatina rinktis šią priemonę – žinoma, didesnė tikimybė parduoti. Pakartotinė rinkodara padeda greičiau sukurti prekės ženklo žinomumą. Tai efektyvus įrankis, nes reklaminis biudžetas išleidžiamas siekiant pritraukti žmones, kurie jau susipažinę su jūsų prekės ženklu ir parodę susidomėjimą juo. Tai padidina investicijų grąžą (ROI).