Raktinių žodžių analizė

Tai, nuo ko prasideda SEO

Kas tai yra?

Raktinių žodžių analizė yra tai, nuo ko prasideda SEO. Tai praktika, kurią naudoja SEO specialistai, norėdami atrasti ir ištirti žodžius, kuriuos vartotojai veda į paieškos sistemas. Šie raktažodžiai naudojami siekiant užtikrinti kuo aukštesnį tinklapio reitingą paieškos sistemose.

Kaip tai veikia?

Paieškos sistemos nori atlikti savo darbą kuo geriau. Tai reiškia, kad jos yra užprogramuotos nukreipti vartotojus į tokį turinį ar tinklapius, kurie yra labiausiai susiję su tuo, ko konkrečiai vartotojas ieško.  Kuo žodžiai ir frazės tinklapyje, produkto aprašyme, tinklaraštyje ir pan. yra panašesnės į tas, kuriomis naudojantis buvo atlikta paieška, tuo didesnė tikimybė, kad organinėje paieškoje tinklapis užims aukštesnę poziciją. Raktinių žodžių analizė leidžia nustatyti žodžių ar frazių paieškos apimtį. Ši analizė leidžia suprasti ne tik, ko dažniausiai ieško vartotojai, bet ir kurias frazes reklamuodamiesi dažniausiai naudoja konkurentai.

Kodėl verta?

Raktinių žodžių analizė leidžia pasiruošti prieš kuriant reklamines kampanijas ir surasti tinkamus paieškos žodžių sinonimus. Tinkamai parinkti raktiniai žodžiai yra viena iš sąlygų, užtikrinančių aukštas pozicijas organinėje paieškoje. O aukštas reitingas reiškia daugiau naudingo srauto. Kita vertus, raktiniai žodžiai nėra vienintelis faktorius, sąlygojantis aukštesnį reitingą – nuorodos, iš kitų tinklapių vedančios į jūsų svetainę, taip pat labai svarbu.