pic3 (2)

Facebook reklama

Jei jūsų nėra Facebook’e, jūsų nėra niekur

Kas tai yra?

Facebook reklama yra viena efektyviausių priemonių, siekiant reklaminę žinutę pateikti tikslinei auditorijai. Naudojant PPC (pay-per-click arba CPC – cost-per-click) kainodarą, mokama tik tuomet, kai vartotojas paspaudžia ant jūsų reklamos. Tai yra numatytoji (angl. default) Facebook kainodara, kuri nustatoma automatiškai, kai kuriate reklaminę kampaniją.

Kaip tai veikia?

Reklamos principas išties paprastas. Kaip ir kuriant bet kurią kampaniją, visų pirma būtina nustatyti reklaminės kampanijos tikslą – siekiama įsitraukimo, didesnio prekės ženklo žinomumo, pardavimų, pritraukti kuo daugiau srauto į internetinį tinklapį, užpildyti formą ar perskaityti tinklaraščio įrašą ir t.t. Tuomet nurodoma tikslinė auditorija, kurią norima pasiekti, numatomas reklaminis biudžetas (dienai arba visam reklaminės kampanijos gyvavimo ciklui) ir parenkami reklamos vizualiniai sprendimai.  Belieka pasirinkti reklamos formą – nuotrauka, vaizdo įrašas, vadinamoji karuselė ar kita.

Kodėl verta?

Vienas iš pagrindinių aspektų, kuris paverčia Facebook PPC reklamą vertinga investicija – galimybė nustatyti tikslinės auditorijos charakteristikas. Targeting sekcijoje leidžiama pasirinkti, kurie vartotojai matys jūsų reklamas, atsižvelgiant į jų amžių, lytį, gyvenamąją vietą, šeimyninę padėtį ir net pomėgius. Beje, Facebook yra ideali platforma, siekiant pritraukti srautą, naudojantį mobiliuosius įrenginius. Ši socialinės žiniasklaidos priemonė atveria daugybę galimybių ir leidžia būti kūrybingiems – galima pasirinkti įvairias skirtingas reklamos formas. Kampanijų rezultatus lengva analizuoti – pateikiami įvairiausi įsitraukimo ir konversijų rodikliai , telieka pasirinkti, ką verta analizuoti ir interpretuoti.

Nuo strategijos iki įgyvendinimo

Padėsime nustatyti tikslus, paskirstyti biudžetą,  pamatuoti ir analizuoti rezultatus.

Reklama užsienio rinkoms

Padedame įmonėms augti ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, Suomijoje, Lenkijoje ir kitose Rytų Europos regiono valstybėse.

Tinkamai išnaudotos galimybės

Facebook reklamas ne tik sukuriame ir administruojame – jas nuolat testuojame ir tobuliname, kad investicijos būtų panaudotos efektyviai.