Jūsų prekės ženklas – tikslinės auditorijos pašto dėžutėje
Kas tai yra?
Gmail reklama – dar vienas Google reklamos įrankis. Tai interaktyvios reklamos, kurias vartototojai mato savo pašto dėžutės viršuje. Iš pirmo žvilgsnio, reklama atrodo kaip dar vienas elektroninis laiškas. Gmail reklama susideda iš dviejų dalių – mažo skelbimo (teaser’io) ir išplėstinės reklamos, kurią gali sudaryti tekstas, paveikslėliai, vaizdo įrašai ar užklausos formos.
Kaip tai veikia?
Vartotojas visų pirma pamato pašto dėžutėje mažą skelbimą, vadinamąjį teaser’į, kurio tikslas atkreipti dėmesį ir sudominti. Jį paspaudus matoma išplėstinė reklama, kurios pavidalas panašus į naujienlaiškį. Taigi vartotojas iš viso atlieka du paspaudimus – tai sumažina atsitiktinių paspaudimų tikimybę. Mokama tik tuomet, jei vartotojas peržiūri išplėstinę reklamą. Išplėstinės reklamos galimybės plačios – galima pateikti specialius pasiūlymus, vaizdo įrašus, nuotraukas, logotipus. Kadangi Gmail reklama valdoma per Google Display Network (GDN) tinklą, reklamos veikimo principas primena Google AdWords ir remiasi tinkamų raktinių žodžių parinkimu. Įdomu tai, kad raktiniais žodžiais tampa frazės ankstesniuose el. laiškuose.
Kodėl verta?
Gmail reklamos galimybėmis galima pasinaudoti visose šalyse, kurias pasiekia Google. Reklamų formatas leidžia užmegzti artimesnį ryšį su vartotoju. Reklamos leidžia pasiekti įvairius tikslus – nuo pardavimų skatinimo iki žinomumo didinimo. Verta pasinaudoti tuo, kad kol kas Gmail erdvė nėra perpildyta reklaminių skelbimų, todėl didesnė tikimybė būti pastebėtiems.